torstai 11. kesäkuuta 2015

Saara Salmi

Kuva: Samppa Erkkilä 
Vaatteet: Underground Store
Hiukset: Hius- ja kauneushoitola Kiva


1. Saara Salmi

2. 26-vuotias

3. Asuinpaikkasi:  Kangasala

4. Mitä harrastat? Autojen ja moottoripyörien rakentelu, Musiikki, matkustelen monta kertaa vuodessa musiikin perässä psychobilly festivaaleille ympäri Eurooppaa. Matelijat ovat myös yksi harrastuksistani. 

5. Kerro ulkonäöstäsi / tyylistäsi. Oma sekoitus punk-, psychobilly-ja rockabilly tyyliä :) Kutsun kuitenkin tyyliäni psychobilly tyyliksi. Rakastan korkeita kenkiä, mutta keikoilla saatan tepastella creeperseillä. Tyylini ei ole muuttunut viimevuosina. Joskus saattaa olla enemmän pin – up suuntaan menevää ja toisinaan enemmän punk painotteisia vaatteita sekä asusteita. Eri tyylejä sekoittamalla saa juuri oman näköisensä ;)



6. Kerro kolme asiaa ulkonäössäsi johon olet tyytyväinen...Silmät, huulet ja koivet!

7. Mikä on negatiivistä sinussa (ulkonäöllisesti tai persoonana) Välillä hyvin lyhyt pinna. Saatan päästää sammakoita suustani väärään aikaan ja väärässä paikassa. Kaikki eivät ymmärrä huumoriani. Ulkonäöllisesti...hiukseni ovat erittäin huonossa kunnossa ja liian lyhyet. Nenäni voisin vaihtaa myös johonkin siroon versioon :D

8. Millainen persoona olet? Olen avoin ja tulen toimeen kaikkien ihmisten kanssa. Olen sosiaalinen ja tykkään tutustua uusiin ihmisiin. Yleensä hymyssä suin. Avulias, tykkään auttaa ihmisiä. Hoidan asiat loppuun asti, vaikka se veisi aikaa ja hermoja. En anna periksi... koskaan. Eläinrakas :)Negatiivisia puolia: välillä hyvin lyhyt pinna. Saatan päästää sammakoita suustani väärään aikaan ja väärässä paikassa. Kaikki eivät ymmärrä huumoriani. Spontaani ja välillä jotenkin keskittymishäiriöinen.





9. Ketä ihailet tyylillisesti: Psychobilly tyylisuuntaisia esikuvia, minulla ei juurikaan ole. 50- luvun naismallit/näyttelijät ovat vaikuttaneet meikkaustyyliini ja osaan vaatetuksestani. Myös nykypäivän pin up malleilla ja burleskitaiteilijoilla on ollut vaikutusta.  Jos nyt jotain pitäisi nimetä, niin se olisi varmankin Marilyn Monroe ja Sabina Kelley. p.s olin ennen blondi :D

10.Mitkä asiat elämässäsi on tärkeitä? PERHE, ystävät, eläimeni ja työ. Musiikki on myös todella suuri osa elämääni, joka on myös vaikkuttanut siihen miltä näytän. Harrastukseni ovat minulle myös tärkeitä. 

11.Miksi haluat malliksi? Olen ollut aina huono valokuvissa ja nyt minulla on tilaisuus kehittyä sillä saralla. Kamerapelon voittaminen. Itsensä voittaminen, vuosi sitten en olisi osallistunut mutta jostain sitä rohkeutta sain kerättyä. Katsotaan mihin rahkeet riittää!

12. Missä näet itsesi olevan 2vuoden , entäs 5vuoden päästä? Arkielämässä sekä mallina
Vaikea sanoa...Olen kuin tuuliviiri. Tulevaisuus senhän kertoo.

13. Mikä on paras kehu/kohteliaisuus jonka olet saanut? ”hyvä perse” huusi yksi mies, kun istuin terassin penkillä :D ”Säähän oot mukava, vaikka näytätkin ihan ***tumaiselta akalta” ehkä paras kommentti.

14. Mitä odotat tulevalta kesältä? Aurinkoa, lomaa ja sitä mitä tämä kisa tuo tullessaan. Olen aivan innoissani tästä jutusta.

15.Miksi juuri Sinä olisit Underground Model 2015? Because I dare to be different!!! Olen aidosti oma itseni ja muuksi en muutu ;)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti