maanantai 30. kesäkuuta 2014

Moikka Murut!







Kisan viimemetrit käynnissä ja kisaajat ihan hermot mössönä, paitsi minä - olen lomailemassa Helsingissä ja menoa riittää!

Olen ensimmäisellä useamman päivän lomalla sitten vuosiin. Tuntuu hieman hassulta, mutta myös kivalta. Loma-arkeen ehtii varmaan tottua siinä kohtaa kun on paluu kissojen ja tyttären luo. Reissuun on tähän mennessä mahtunut kavereita, teetä, herkkuja, malleilua, pk-seudulla seikkailua ja vähän kuplivaakin juomaa perinteisesti puistossa nautittuna.

Tää kisa on ollut tähän mennessä jo upea kokemus. Olo tuntuu jokseenkin voittajalta jo sen vuoksi, että uskalsin ilmoittautua mukaan ja tavata aivan mahtavia leidejä! 

Tiistaina tiedetään jatkoon menevät kaunottaret ja pian onkin finaalin aika. Minä puolestani toivottelen kaikille ihanaa kesää, satoi tai paistoi. ^___^ Mun juttuja ja kuvia kisan ulkopuolella voi seurata facebookista ja blogista ~ facebook.com/frillycakes frillycakes.blogspot.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti