maanantai 23. kesäkuuta 2014

Fiiliksiä

Heippa vaan kaikki!

En yhtään tiennyt mistä kirjoittaa joten päätin että kirjoitan sitten ihan yleisesti fiiliksistä kisaan liittyen ja yksityis elämään ja tulevaisuuteen! 

Nyt on tapahtunut ihan hurjasti kaikkee hienoa! Kokemusta oon saanut harjottelussa Tigerin kassalla jonkun verran ja se meni tosi hyvin! Elikkäs todennäköisesti musta tulee isona kassantäti! Olen päässyt kilpailukuvausten jälkeen kerran kameran eteen. Ja luultavasti kuvausjuttuja on tiedossa jatkossakin muutama näillä näkymin.Tässä vielä yksi kuva siitä sessiosta. :) Itsevarmuutta olen saanut paljon, vielä olisi kyllä töitä mutta hyvä noususuhdanne tässä on! :D




Olen myös saanut perheenjäseneksi uuden karvaisen kiinanharjakoira puuteri vauvan nimeltä Eemeli! Rohkaistuin hänetkin ottamaan pitkän harkinnan tuloksena. Olen korviani myöten rakastunut tähän pikku mieheen! Tuossa kuvassa Eemeli on 11 viikkoinen. Kolmisen viikkoa tässä hoivattu pientä pentua ja rankkaa on ollut välillä, mutta myös ihanaa! Eemeli on aika rauhallinen pentu, mutta kyllä se osaa riehuakkin kun sille päälle sattuu. :D 


Tässä on enää vajaa viikko muuten äänestystä jäljellä! Muistakaahan käydä tykkäämään omasta suosikista/suosikeista! Jokainen meistä on ansainnut finaali paikan, sen voin sanoa. Nää mimmit on todella upeita aitoja ihmisiä. Ja toivon että tästä voisi kehkeytä ihan kaverisuhteita pitemmäksikin aikaa! :) Eli paljon hyvää on tämän kisan ansiosta tullut mun elämääni. Paljon on joutunut kyllä tekemään päätyötä tässä sivussa. Ei tällainen kisailu ihan helppoa vaan ole pelkästään. Töitä on korvien välissä tehty ja paljon. Liittyen itsetuntoon ja minäkuvaan ym. Mutta siitä aiheesta kirjoitinkin jo jonkun verran. Sitäkin voi tosissaan harjoitella ;) 

Oikein ihanaa kesän jatkoa teille kaikille! 


-Betty Borderline-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti