tiistai 27. toukokuuta 2014

Ihanaa Kesän alkua kaikille!

Tää on odottanut kesää ja nyt viime viikolla se sitten tuli viimein! Oon todella kesä ihminen, elämä on paljon nautinnollisempaa mulle kesä aikaan. En sitten tiedä kärsinkö valon vähäisyydestä talvisin mutta näin se on. Valo ja lämpö on vaan ihanaa! Kesä on lyhyt joten kannattaa ottaa siitä kaikki irti! Kannattaa käydä festareilla, pussikaljalla (muistakaa kerätä omat roskat), terassilla ja kaiken maailman kesä tapahtumissa! Olkaa ulkona, keho ja mieli piristyy! 



Toinen aihe mistä halusin kirjottaa on itsetunto.
Alhainen itsetunto on monelle ihmiselle tuttu juttu, myös mulle. Media suoltaa kuvaa  sileäihoisista tosi laihoista ja pitkistä mimmeistä sekä lihaksikkaista miehistä. Ihmiset vertaa itteensä omasta mielestään kauniimpaan ystävään, kaveriin jne..  Ei se ei oo oikeeta maailmaa se. Ja että sitä huomaamattakin tulee tehtyä ihan sitä, VERTAILUA! Ja se jos syö itsetunnon nii joku! Kun minä en voi koskaan olla tuollainen jne. Törmäsin vähän aika sellaiseen tekstiin missä luki " I'm not beautiful like you, i'm beautiful like me..." Ja se osu ja uppos. jokainen meistä todella on omalla uniikilla tavallaan kaunis.





 Pääasia että pitää hyvää huolta itestään ja sydämestään. Ja mielessä se mikä elämässä on tärkeintä. Ei se ei ole pusuhuulet, terhakka pylly tai silaritissit.
Se on se mitä sulla on korvien välissä ja sydämessä. ;)
Jokaisen pitäisi uskaltaa olla persoonallinen oma itsensä laihana, lihaksikkaana, pulleena, kauniina, hassuna omana itsenään. 
Se on oikeesti hemmetin vapauttavaa kun sisäistää nämä asiat, vaikkakin nää asiat aina aika ajoin kiusaa minuakin edelleen. mutta voin potkasta ne ajatukset h........n mun päästä. Ne ei palvele mua, enkä mä todellakaan aio palvella niitä! ;) Tänä kesänä aion ulkoiluttaa mun 
paksuja jalkojani lyhyessä mekossa! Nih.





Tää on kaikille  teille ihanille naisille! ;) 




-Betty Borderline-


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti