perjantai 16. toukokuuta 2014

Doris Daray


Moips!
Eli nimi on Doris ja ikää on tullut mittariin jo 26-vuotta. Asun Porissa, mutta muuttotuulet ovat jo ilmassa. Harrastuksiini kuuluu korujen teko ja tarkoituksena olisi myös elvyttää vähälle huomiolle jäänyt vanha rakas harrastukseni Roller Derby. 

Photo: Heidi Järvi Photography

Jos tyyliäni pitäisi kuvailla, niin siihen on varmasti vaikuttanut musiikkimakuni. Soittimestani pärähtää ensimmäisenä soimaan: psychobilly, ska, oi, punk, rockabilly. Musiikin antamien vivahteiden lisäksi olen aina ihaillut naisellista pin up:ia, sekä sydäntäni lähellä on myös custom culture. Tyylillisiin esikuviini kuuluu mm. Miss Mosh, Amelia Dinmore, Lucky Hell, sekä Patricia Day. Yhdistelen yllä mainittuja tyylejä ja käytän sitä mikä minusta näyttää hyvältä ja tuntuu hyvälle. Tyyliltäni olen siis minä, Doris. 
Itsessäni pidän erityisesti täyteläisistä huulistani, sekä kuulaasta hyvästä ihostani. Pituus on myös plussaa.
Itsessäni en pidä liian rehevästä "synnyttäjän lanteista" suhteessa yläruumiiseeni enkä raskaista silmäluomistani myöskään. 

Luonteeltani olen kupliva. Olen todella sosiaalinen ja tutustun mielelläni uusiin ihmisiin. Horoskooppimerkkini Kaksonen kuvaa täydellisesti minua: ulospäinsuuntautunut, huumorintajuinen, spontaani, hullutteleva ja uskollinen tuuliviiri. Huonona puolenani on räiskyvä tempperamenttini sekä kärsimättömyys.

Mallikokemusta minulla ei vielä ole, mutta toivon sitä kartuttavani kilpailun myötä. 
Elämässä minulle tärkeintä on perhe, ystävät ja elämästä nauttiminen. Elämä on tässä ja nyt, jokainen päivä pitää elää kuin seuraavaa ei olisi. Eli nauttia ja tehdä asioita joista pitää. Ettei vanhana tarvitse jossitella ja miettiä miksei tehnyt, kokenut ja elänyt. 
Malliksi haluaisin koska se on ollut ns. salainen haaveeni jo kauan. Olisi mahtavaa päästä kokeilemaan erilaisia asioita, herättää ihmisissä tunteita kuvien välityksellä, ilmaista itseäni ja tuoda itsestäni useampia puolia esille.
Näen itseni kahden vuoden kuluttua opiskelijana yliopistossa, hyvässä työpaikassa ja esikoululaisen äitinä.
Mallina toivoisin kahden vuoden kuluttua kartuttaneeni kokemusta ja saaneeni erilaisia, mahtavia uusia kokemuksia.
Viiden vuoden kuluttua nään itseni edelleen opiskelemassa yliopistossa, työssäni toivottavasti ylenneenä, sekä onnellisena koululaisen äitinä. 
Mallina toivon viiden vuoden kuluttua saavuttaneeni ehkä jopa jonkinlaisen kiinteän aseman Suomen alternative mallien joukossa, kokemusta rutkasti lisää ja mahdollisesti työkeikkoja. 
Paras kohteliaisuus jonka olen saanut on ollut poikani suusta : " Äiti, isona haluan mennä naimisiin yhtä kauniin tytön kanssa kuin sinä olet."
Jos minusta kirjoitettaisiin KÄÄK-juoru, olisi se " Doris Daray nähty yön hämärinä tunteina vilauttelemassa Helsingin yössä ohikulkijoille". 
Jos kuvittelen tilanteen jossa ystäväni lähettää minulle aamulla tekstarin "lue Seiska" ja otsikoista hyppää silmille kyseinen juoru, todennäköisesti ohittaisin asian olankohautuksella, "kyllähän näitä kaikille sattuu" ja nauraisin asialle. 

Olisin juuri oikea henkilö Underground Model 2014-kilpailun voittajaksi, koska minulla on oma vahva, rohkea tyyli jonka kannan ylpeydellä. Olen rehellisesti ja häikäilemättömästi oma itseni sekä koen että minulla tarvittavaa luonnetta ja asennetta hommaan. 


                                 



Puss!
Keep on rockin´!



-Doris Daray-

2 kommenttia: