perjantai 16. toukokuuta 2014

Divina DeLuxe

1. Divina Deluxe
2. Toukokuun viimeinen päivä täytän 34v. 
3. Asuinpaikka Vimpeli, Etelä-Pohjanmaa.


Photo: Heidi Järvi Photography


4.  Mitä harrastat?
Harrastukset haaveilu, piirtely, remontointi, kirjoittaminen, bloggaus, kannanotto, malleilu (silloin tällöin)
5. Kerro ulkonäöstäsi / tyylistäsi. Onko tyylisi muuttunut paljon viime vuosina?
Tyylillisiä muutoksia ei ole hirveästi tapahtunut. Aina olen pitänyt naisellisesta pukeutumisesta. Kengät on olleet mun mieleen jo pienenä. Tykkään vaihdella pikkuisen tyyliä päivittäin. Joskus rokkia, joskus klassista pinuppia, joskus pieruverkkarit. Koska kilotkin on elämän aikana vaihdellut laidasta laitaan ja olen kroonikkoköyhä, varsinaista "vaatevarastoa" minulla ei ole. Meikissä on aina kissarajaukset.
6. Kerro kolme asiaa ulkonäössäsi johon olet tyytyväinen.
 Mä pidän kulmakarvoistani, silmistäni ja huulistani, jos on pakko kaivella kolme hyvää ulkonäköasiaa.
7. Mikä on negatiivistä sinussa (ulkonäöllisesti tai persoonana)
Huonoja tai parannettavia asioita minussa.. En tiedä miten paljon palstatilaa tänne ois varattu. Eniten pitkäjänteisyyttä tarvitsisin. 

Photo:Heidi Järvi




8. Millainen persoona olet?

Olen boheemi, piereskelijä, haavelija ja huumoriveikko.

9 Ketä ihailet tyylillisesti:
Tyyli-idolia minulla ei varsinaisesti ole, mutta Dita Von Teese näyttää joka kuvassa aivan uskomattoman upealle.
10. Onko sinulla mallikokemusta?
Mallikokemusta minulta löytyy jonkin verran. Muutamia kuvauksia olen tehnyt.
11.Mitkä asiat elämässäsi on tärkeitä?
Elämän tärkeimmät asiat keskittyy perheeseen, läheisiin. Lisäksi elän huumorista. Jos olisin sarjakuvahahmo, olisin Rivo-Riitta Fingerporista. Minä teille vee-aukon näytän.

Photo:Heidi Järvi
12. Miksi malliksi?
Koska se on hauskaa. Niinkuin näyttelyä, mutta huomattavasti nopeatempoisempaa eikä tarvitse muistaa vuorosanoja. Joka on vaan hyvä koska mitä mä äsken sanoin? Hyvä muisti, pirun lyhyt.
13. Missä näet itsesi olevan 2vuoden , entäs 5vuoden päästä? Arkielämässä sekä mallina
Tulevaisuudentoiveet ja näkymät. Toivottavasti olen päässyt kouluun ja kahden vuoden päästä olisin pian valmistunut. Olisin töissä. Tienaisin miljoonia ja taas miljoonia... kenkiä. 
14. Mikä on paras kehu/kohteliaisuus jonka olet saanut?
Paras kohteliaisuus sattui ei niin kauan sitten kun kirpputorin kassajonossa, minulle täysin vieras nainen sanoi "Sä oot tommonen ihana ja söpö. Tommonen Maija Poppasmainen tyyppi" Kiitin ja aukaisin sateenvarjoni ja leijailin pois.
15. Jos sinusta on tulevaisuudessa kirjoitettu seiskaan Kääk! - juoru, miten reagoit?
Jos minusta olisi kirjoitettu todellisuutta vääristävä KÄÄK- juoru seiskassa niin mä kyllä sen jotenkin yrittäisin korjata. Mua haittaa vääryys ja ihmisten väärinkohtelu. Kyllä tässä vaiheessa ajattelee jo perhettä ja läheisiä. 
16. Jos sinusta olisi seiskassa Kääk! Juoru,mitä juorun aihe koskee 
Oma KÄÄK-juoruni: Todennäköisesti se olisi siellä naamagalleriapuolella kun vääntäisin naamaani. Tai että Divina Deluxe on bongattu karaokeräkälästä laulamasta Frederikkiä. Sitä tapahtuu.
17. Miksi juuri Sinä olisit Underground Model 2014?
Miksi olisin paras Underground model 2014. En mä olisi paras. Mutta miksi mä kisaan lähdin, niin syyhän on se että mulla on mielestäni sanoma. Että me kaikki ollaan erityisiä. Kukaan ei ole toistaan erityisempi. Tää menee ehkä enemmän naiselta naiselle, koska me naiset nyt ollaan tämmösiä ulkonäkökriiseilijöitä.  Minä toivoisin että kaikki tuntee itsensä mukavaksi ja kauniiksi. Se että kun katsoo peiliin ja tulee semmonen hyvä fiilis kaikenkaikkiaan niin kulkee suoraselkäisempänä ja iloisempana. Mä haluaisin auttaa löytämään jokaisen naisen sisäisen sankarittaren.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti